úterý 27. června 2017

EREBOS - Jak moc božský je nápoj bohů?

Před započetím článku chci jen poukázat na to, že toto jsou moje zkušenosti s tímto výrobkem a firmou a že toto není komerční sdělení.

S kratšími pauzami už cvičím skoro rok. Kdybych neměl ty pauzy a úlety ve stravě, tak už určitě vypadám jako Jirka Tkadlčík ;) :D A už od začátku jsem přemýšlel o nápoji, který by tělu dodal energii před cvičením, měl přidané látky pro tělesné zdraví a nebyl to šílený nakopávač ze kterého vám skoro vybouchnou oči a praskne cévka. Tím samozřejmě nechci říct, že takové nápoje jsou špatné. Co se týče brutálních tréninků, tak jsou potřeba. Ovšem zpět k mému hledání.



Letos na konci zimy jsem podobný nápoj našel. Překvapilo mne, že ho vyrábí česká firma a jeho složení je poměrně ojedinělé. Říká se mu Erebos.
Cituji officiální stránku:

"Erebos vzniká ojedinělou technikou louhování 19 druhů vybraných bylin. Poskytuje zdravé dodání energie, vitamínů, minerálů a doplnění dalších, tělu prospěšných a potřebných látek"


 Ze začátku mě odradila vyšší cena a protože jsem teprve nastupoval do nové práce, tak jsem koupi odložil. Navíc jsem chtěl nejdřív nápoj vyzkoušet a ne rovnou kupovat celou krabici, což je minimální množství, které nabízí na jejich e-shopu. Po čase jsem si na něj opět vzpomněl a zkontroloval jejich Facebook stránku. Zjistil jsem, že se začal kusově prodávat kousek od mé práce a řekl jsem si, že ho musím vyzkoušet.

Byl zrovna páteční večer a já měl před sebou sedánek v hospodě, což moc zdravému životnímu stylu neodpovídá, ale kdo to občas nedělá :D. Říkal jsem si, že nějaké dodání energie by se hodilo a šel si Erebos pořídit. První co mě velice překvapilo byla velice specifická sladko-hořká chuť s jemným pálením na jazyku. Trošku mi to připomínalo silný ledový čaj. Každopádně mi zachutnal a již třicet minut po vypití jsem cítil jisté povzbuzující účinky. Energie mnou proudila asi čtyři až pět hodin po vypití, což je poměrně dobrý výkon na to, že nápoj má více jak poloviční množství kofeinové složky než běžné energetické nápoje.

To byla moje první zkušenost. To mi ovšem nestačilo a musel jsem vyzkoušet jaké bude mít nápoj dlouhodobé účinky. V květnu jsem si proto objednal 30 kousků s tím, že zkusím pít alespoň jeden denně. A zde jsou moje zkušenosti.


Prvních pár dní byl příbytek energie poměrně velký a vydržel vždy kolem těch 4 hodin. Ovšem postupem času se přirozeně povzbuzující účinek začal zmenšovat zhruba na 2 hodiny a to z důvodu, že tělo je poměrně komplexní a postupem času si zvykne na všechno. Což si myslím, že dobře znají lidé, kteří pravidelně pijí kávu. Začaly se ale objevovat i jiné pozitivní účinky. Ještě jednou upozorňuji, že tohle může být zcela subjektivní a nejsou u každého zaručené. U mě osobně se poměrně zlepšilo trávení a obecně efektivita traktu. Spolu s vlastní vůli mi Erebos i pomohl zpravidelnit spánek. Další co jsem poměrně dost pocítil byl nárůst testosteronu, což vzhledem k mojí vysoké endogenní produkci byla už docela síla :D (Chlapi, pokud chcete být v posteli zvířata, tak tohle je ideálka :D)  Každopádně to vedlo k zvýšení výdrže při silovém tréninku. Taky jsem pocítil zmenšení chuti na sladké, což je u takového prasátka jako jsem já docela plus.

Párkrát jsem vypil Erebos bezprostředně před tréninkem, což mi taky pomohlo s výdrží a lepším výkonem. Když vám v organismu koluje božská síla, tak přece jen zvednete víc, že jo. Věřím, že Erebos má i spoustu účinků, které nejsou vidět na první pohled a jelikož je to převážně bylinný nápoj, tak v podstatě neexistuje způsob jak by vám uškodil. Tolik k mým zkušenostem s účinky.

Jednu věc, co ještě vypíchnu, než tento článek uzavřu je úžasný přístup firmy, která ho vyrábí a prodává. Vždycky mi bylo ochotně odpovězeno na všechny dotazy a komunikace mi přišla obecně v přátelském duchu a bylo vždy cítit, že si zákazníků váži, což by měla být norma u každé firmy, ale málokterá je opravdu taková.

Na závěr všem tento drink doporučuji alespoň na vyzkoušení. Určitě nebudete zklamáni :) Všechno info najdete na www.erebosdrink.cz.
A týmu Erebosu přeji štěstí a hodně úspěchů do budoucna.

Síla s vámi
J. D. 

1 komentář: